Фізична культура

фізична культура  

  1. Метою вивчення навчальної дисципліни Метою вивчення навчальної дисципліни «фізична культура» є послідовне формування фізичної культури особистості фахівця освітнього рівня “бакалавр”; набуття знань з основ здорового способу життя та вироблення стійкого стереотипу щодо впровадження означених знань у життя; уміння застосовувати на практиці знання з основ професійно-прикладної фізичної підготовки; формування навички до щоденних занять фізичними вправами у різноманітних раціональних формах; виховання здорової, всебічно розвинутої, фізично -досконалої людини з високою творчою та громадською позицією готовою до довголітньої високопродуктивної праці і захисту своєї держави; виховання морально-вольових якостей.
  2. Перелік компетентностей, здобуття яких гарантуватиме вивчення навчальної дисципліни.

Відповідно до освітньо-професійної програми (затверджена ухвалою вченої ради К-ПНУ імені Івана Огієнка від 25 квітня 2019 року, протокол за № 4) у здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня формуються наступні загальні компетентності:

Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. Здатність фахівців   бути відповідальними за свою роботу бути всебічно розвинутою особистісттю, працювати на блогополуччя суспільства.

Навички міжособистісної взаємодії.

Спеціалісти можуть працювати в команді, уміти обмінюватись діями спрямованих на реалізацію спільної діяльності.

Навики здійснення безпечної діяльності. Майбутні спеціалісти розуміють важливість збереження навколишнього середовища а також реалізації концепції сталого розвитку людства

Фахові компетентності:

-Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань знань про будову тіла людини та механізми життєдіяльності її організму, фізіологічні та біохімічні основи адаптації до фізичних навантажень різної спрямованості.

-Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання з теорії і методики фізичного виховання та спортивної підготовки.

-Здатність до загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності

.- Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних видів робіт основ медичних знань, надавати долікарську допомогу особам під час виникнення у них невідкладних станів та патологічних процесів в організмі, та методику фізкультурно-спортивної реабілітації таких осіб.

-Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базових знань з історичних закономірностей та особливостей розвитку фізичної культури і спорту.

-Здатність визначати закономірності, розвиток і форми психічних проявів людини, а також формувати мотиваційно-ціннісні орієнтації особистості.

-Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання із загальної теорії здоров’я та здатність до інтегрування знань про принципи, шляхи та умови ведення здорового способу життя.

-Здатність використовувати спортивні споруди, спеціальне обладнання та інвентар.- Здатність здійснювати організацію діяльності з використанням різних видів та форм рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя, зокрема, зі спортивного туризму й орієнтування за топографічними картами та іншими засобами навігації..

Сфера реалізації здобутих компетентносте під час працевлаштування.

Спеціаліст у майбутньому зможе ефективно працювати і професійно виконувати роботу. Набуті навички допоможуть легко взаємодіяти з колективом під час виконання професійних завдань. Спеціаліст зможе задовольняти потреби нинішнього покоління без виникнення шкоди для можливості майбутніх поколінь

Спеціальні (фахові) компетентності.

1.Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань знань про будову тіла людини та механізми життєдіяльності її організму, фізіологічні та біохімічні основи адаптації до фізичних навантажень різної спрямованості .

Фахівець буде розуміти   свій фізичний стан та його зміни, зможе його покращувати під час самостійних занять, здійснювати контроль, бути стійким протистояти різним негативним факторам внутрішнього і зовнішнього середовища.

2.Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання з теорії і методики фізичного виховання та спортивної підготовки

Фахівці під час самостійних занять руховою активністю зможе самостійно  ефективно використовувати засоби та методи фізичного виховання без шкоди на здоров’я досягая позитивних результатів

3Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базових знань з історичних закономірностей та особливостей розвитку фізичної культури і спорту

Спеціалісти матимуть знання з історії походження олімпійського спорту а також його розвиток та роль у сучасному суспільстві дане знання підсилять позитивне ставлення до фізичної культури та спонукатиме до самостійних занять

Здатність до загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності.

Вчителя можуть орієнтуватись у сучасних положеннях що до застосування в процесі навчання сучасних технологій

 

Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання із загальної теорії здоров’я та здатність до інтегрування знань про принципи, шляхи та умови ведення здорового способу життя.

Майбутні спеціалісти розуміють важливості ведення здорового способу життя а також вплив на професійну сферу

Здатність використовувати спортивні споруди, спеціальне обладнання та інвентар

Майбутні спеціалісти можуть самостійно покращувати стан свого здоров’я використовуючи займатись використовувати спортивні споруди

Здатність здійснювати організацію діяльності з використанням різних видів та форм рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя, зокрема, зі спортивного туризму й орієнтування за топографічними картами та іншими засобами навігації.

Майбутні спеціалісти компетентні, що до організації різних форм рухової активності, розуміють його значення для здорового способу життя можуть самостійно організовувати і проводити фізкульт-хвилинки, рухові перерви а також туризм.